Заплата от интернет - Блога на Владо

Breaking

вторник, 28 септември 2010 г.

Заплата от интернет

Това беше тема, която беше предвидена за по напред във времето.Въпроса ми е има ли такова нещо въобще и как може да бъде постигнато. Има ли човек, които не иска да изкарва пари от сайта или блога си първото нещо след пускането на даден сайт е да се пусне и Google AdSense, но може ли благодарение на него да печелиш според мен не, има много статии на темата адсенсе, в които се описва къде да сложите рекламата как да изглежда тя и други, но никога никои не публикува някакви реални резултати сигурен съм, че повечето дори с посещавани блогове и сайтове който разчитата на адсенсе не изкарват от него толкова, че да си платят хостинга дори. Не може докато си четеш някаква статия и накрая на нея да има реклама " ела да засадиш доматите си при нас " и веднага да кликнете на нея и да започнете да играете. Първата измама е, че вече никои не иска да сади домати, а фермерските игри станаха доста болна тема. Второ, че може би 1 на 100 човека ще кликне на банера, че дори и над 100. По мои наблюдения банерите са еднакви навсякъде и когато видя отново " ела да засадиш доматите си при нас " го подминавам или не му обръщам внимание какъвто и да е цвета или мястото на рекламата, и така след като съм цъкнал на първия сайт, в които съм видял тази реклама другите 100 сайта, в които ще я видя изгарят моментално. Също така едни и същи реклами се въртят и доста дълго време наблюдението ми е от блога и вече разбирам, че  адсенсе не е начина да изкарам примерно за да си плащам хостинга на месец. Друг начин за изкарване на пари е чрез дарение тук въобще не виждам как някои ще го направи. Добре тогава какъв е начина да изкараш мисля, че най-добрата реклама е когато някоя фирма се свърже със вас, че иска да рекламира на вашата страница за дадена сума е тогава сложи си 4-5 банера с реклами и си свиркаи. Погледнете най-известния торент тракер да виждате адсенсе всичко е анимирани банери и веднага привличат внимание според мен така се правят пари от интернет, проблема тук е, че трябва да мине доста време, в което да съберете добро число посетители за да има причина, някои да рекламира при вас. Ако нещо не съм прав или искате да кажете нещо знаете къде да го направите.



Няма коментари:

Публикуване на коментар