Неделна киновечер с Адам Сандлър - Блога на Владо

Breaking

неделя, 26 септември 2010 г.

Неделна киновечер с Адам Сандлър

Виждам, че не съм написал нищо за филми. Ето и предложенията ми за неделя вечер, когато всички си почиват вкъщи, филмите който ще Ви предложа са с участието на моя любим актьор Адам Сандлър просто е уникален в следващите редове ще поместя няколко филма който трябва да гледате, а ако сте пропуснали някой от изброените да го изгледате. Лично за мен този човек няма лош филм, много е готин, забавен, а в същия момент е и супер сериозен. Няма да давам инфо за филмите само имена (Вие знаете откъде да си ги свалите) някои от филмите не са нови, но си струва да се гледат.

 Funny People / Смешни хора (2009)
















 Grown Ups / Дърти хлапета (2010)
















Mr. Deeds / Мистър Дийдс (2002)















   

 

Click / Щрак (2006) 

Този филм ми е любим. Уникален

                                                      





Spanglish / Спенглиш (2004)

 

 

 

 

 

 

Big Daddy / Баща - мечта (1999)

За този съм сигурен, че повечето сте го гледали,но ако някои го е пропуснал е хубаво да го изгледа. 

 

 

 

 

 

50 First Dates / 50 първи срещи (2004)

И този можеби сте го гледали, но ако не знаете.

 





 



 

                

Няма коментари:

Публикуване на коментар