Как се спира интернет в наши дни - Блога на Владо

Breaking

петък, 1 октомври 2010 г.

Как се спира интернет в наши дни

 Днес ще Ви разкажа как се спира интернет в наши дни. Не помня датата точно, но беше миналата година октомври месец точно да го кажа 29-30, отивам аз, в ОФИСА на доставчика в моя град и казвам, че искам да си спра интернета при което чуите какъв отговор получавам "значи на този адрес трябва да изпратите ПИСМО WTF до главния офис на фирмата" при, което аз останах просто без думи, огледах офиса, но не видях портрет на една доста известна Българска личност преди 1990 и се убедих, че годината е 2009 не съм се объркал нещо. Как може фирма занимаваща се с интернет да иска от клиентите си за да спрат интернета си да се разправят да пишат и пращат писма и то в случаи, че имат офиси навсякъде и невиждам какъв беше проблема това да стане на място, предполагам, че нямаше да изискава повече от едно телефоно обаждане. Отделно помня, че трябваше да се спре точно на определена дата аз отидох на 29, а срока е до 31 защото след тази дата договора автоматично се подновява е а обяснете ми как може след като аз не съм поискал договора да ми се поднови това да става автоматично. След като си взех листчето с адреса тръгвам да тичам към пощата за да го пращам е в пощата вече се почуствах като преди 1990 кожени диванчета, от които на места се показва дунапрена, балатум с шарка на мозайка, от които също на места липсват парченца и естествено дървена ламперия и миризма сещате се и класика в жанра е обикновени химикалчета вързани с връвчица и залепени с тиксо на масата, казах си да това е централната поща. Няма да Ви обяснявам как се справих с тази мисия, но леличките от гишетата доста се посмяха с мен, но накрая горд от това, че изпратих първото си писмо се прибрах вкъщи за да разкажа какво съм преживял.  Просто доставчиците на интернет се имат за някакви полубогове винаги, много заети и разчитат на два екипа от по двама човека за градове от порядака на 50 000 души то разбирам, че всеки иска да жъне яко пачки, но то трябва и да се влага за да бъдат клиентите доволни. И поствам две клипчета как трябва да се говори по телефон, когато говорите с доставчика Ви за даден проблем.




2 коментара:

  1. Върха на възпитанието .Цепеняк!

    ОтговорИзтриване
  2. За кое говориш, че неможах да те разбера ако за човека от клипчетата точно така трябва да бъде защото и мен са ме правили на маймуна, а аз им се лензя

    ОтговорИзтриване