FACEBOOK - Блога на Владо

Breaking

събота, 25 септември 2010 г.

FACEBOOK






Крайно време е хората от фейсбук да наложат някакви забрани за това всеки да може да си направи по 1000 групи и постояно да те натоварват с тях. Всеки написва една фраза и готово има група за която след един ден забравя, че е създал. Трябва да бъде както е във фрее.бг не обновиш ли три месеца съдържанието на страницата и довиждане за фейсбук това трябва да е до месец най-много.И ограничаване на броя на групите, който можеш да създадеш. Последната група която ме покани и смая беше "Никога повече няма да отидете в Макдоналдс след като видите това  " и самата група е снимка на  дебело американско момче в Макдоналдс и на телевизор до него е дете умиращо от глад (доста смешен Photoshop, а може би Paint) . Просто какво общо и трогващо има в тази група и тези неща всичките близо 200 000 души харесващи това много ме съмнява да са вегетарианци и почти съм сигурен, че любимото им нещо събота вечер е да си хапнат един дюнер. Относно гладуващото дете да има такива неща и това е реалност да жалко е, но аз нямам сила за да променя това. А за дебелото американско дете не мога да разбера защо се смята, че всички американци са търкалящи се плондери и едва ли не те живеят и работят в заведенията за бързо хранене. Просто такъв род групи с лопата да ги ринеш, незнам можеби е готино да имаш 1000 приятеля, и Иван харесва още 1500 други групи. Можеби пък аз не ги разбирам нещата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар