Моля оставете пушачите намира. - Блога на Владо

Breaking

понеделник, 27 септември 2010 г.

Моля оставете пушачите намира.

Еиии няма да оставят пушачите намира. Не може ли да реша САМ дали искам да пуша или не. Постоянно се обяснява едно и също навсякъде как 2 цигари това, как 20 цигари онова аре нема нужда. Защо отново в страната всичко започва отзад напред нямам информация, но съм сигурeн, че заболяванията, причинени от тютюнопушенето са с много по-малко смъртност от 1000 загинали от катастрофи през 2009 и от доста други заболявания причинили смърт. Все пак рак на белите дробове и дугите заболявания не се случват само от цигари. Защо всички мислят, че пушачите не знаят какви са последствията от пушенето изгледал съм всички клипчета с аутопсии на пушачи е и какво стана не ме промени нито спрях цигарите. Доста са малко хората, които отказват цигарите защото искат да ги спрат, повечето хора ги спряха заради цените. Цигари се спират единствено когато нещо прилопа в теб и те стресне някои лекар само тогава, може би и аз ще ги спра тогава, но не съм тъп и знам много добре какво причиняват и няма нужда всяка вечер да гледам едно и също. Какво стана с забраната за пушене на обществени места НИЩО защо, защото ако го направят половината заведения ще се наложи да затворят, защото залите за непушачи са винаги празни. Ако създателите мислят, че филмчета, със сцени на бял дроп променя или кара пушача да се замисли препоръчвам да не се напъва излишно защото не прави нищо. Пушачи ще има винаги, а бизнеса с цигари винаги ще е печеливш, и това никои и никога няма да промени. А както казвам винаги, когато ми кажат защо пушиш " Пуша защото ми харесва, ако ми е писано да се обеся няма да се одавя". Ако някои желае да коментира по темата нека го направи.

3 коментара:

  1. И да кажа допълнително, има хора който се нуждаят повече от помощ чрез медите, нуждаещите се от спешни трансплантации или от скъпи лекарства, а не защото сам съм решил да се тровя, и това решавам аз дали искам или не.

    ОтговорИзтриване
  2. Правилно! И аз крясках за същото по едно време, но накрая ми писна и просто взех да им казвам да се разкарат. Няма нужда да им се обясняваме. Ай сиктир!

    ОтговорИзтриване
  3. И ти си правa, но те се смаяха какви глупости да измислят.

    ОтговорИзтриване