Утвърден Стандарт - Блога на Владо

Breaking

събота, 25 септември 2010 г.

Утвърден Стандарт

Утвърден Стандарт или поредната заблуда. Всички сме виждали вече познатия стикер истина ли е това и какво смятате Вие. Реших, че ще пробвам " новите кренвирши " както ги наричат първото ми впечатление беше, че вече бяха на заминаване (обяснимо от цената) все пак знaем, че Българина не си пада по-скъпи стоки и не залага на качество, а на количество (да признавам и аз съм така) .Еми честно казано не бях смаян нищо особено за мен беше кренвирш като кренвирш с разлика, че единият (по-скъпия) е по-тънак (размера винаги има значение) от другия. Въобще какво луднаха всички, че ядем боклуци и всякакви други кога ядохме нещо добро не си спомням, вече няма баби и дядовци който правят домашно сирене. Защо се оплакваме не мога да разбера нали ние казахме "ааа то на магазина по-евтино кВо ще се занимавам да правя" ами ядеш каквото се предлага като не ти харесва спираш да го купуваш и готово то нестава "ааа тВа хубаво еее то много скъпо " да хубавото винаги е скъпо (няма нищо по-хубаво от един компот от ягоди след тежка вечер със стикер "препоръчано от майстора"). Работил съм в транжорна и съм виждал кое как става може би е фирмена тайна, но аз не видях да се слагат боклуци някакви (чувал съм за копита, найлони, кокали) явно наистина може да е тайна. Може би където работих е така, а на други места друго, но смятам, че повечето са измислици много е ясно, че ще усетиш когато нещо не е наред. Според мен хапвайте каквото Ви харесва няма значение има ли стикер или не.

2 коментара:

  1. Абе не е зле и за всеки случай да пооглеждаме малко.

    ОтговорИзтриване
  2. Бе не знам - не си падам по колбасите - все са гадни. Но видях едно мнение с показателно заглавие. :)

    Горда „Стара Планина“ – пак ли ще ядем лайна?

    ОтговорИзтриване